Nüfus Müdürlüğünün Görevleri:
İlçe Nüfus Müdürlüğümüz Hükümet Konağı giriş katında 1 Müdür odası, 1 Servis odası ve Hükümet Konağı Bodrum katında bulunan 1 Arşiv odasında hizmet vermekte olup, Müdürlüğümüzde 1 Müdür, 1 Şef, 4 Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni ve 1 İş-kur elamanı görev yapmaktadır.
Müdürlüğümüzde 5490 Sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu ve bu kanuna iliştin Nüfus Hizmetli Kanununun Uygulamasına İlişkin Yönetmeliğinde belirtilen usul ve esaslara göre hizmet verilmektedir.
676 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 25. Maddesi gereğince Pasaport, Pasaport yerine geçen belgeler ve sürücü belgelerinde yer alacak bilgiler ile biyometrik verinin türü, niteliği ve alma yaşını tespit etmek, bu belgelerin tasarımı, temini, basımı, dağıtımı teslimi ile üretim ve kişiselleştirmesine ilişkin işlemleri yürütmek ve bunlara dair usul ve esasları belirlemek işi Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü görevleri arasına eklenmiştir.
Bu nedenle 02.04.2018 tarihi itibari ile Müdürlüğümüzce de Vatandaşlarımızın müracaatları halinde Umuma Mahsus Pasaport başvuruları ile Sürücü Belgesi başvuruları alınmaktadır.